Abu Bakar Ibn Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasulullah SAW telah bersabda "Akan tiba suatu zaman di mana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan).
Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Thursday, April 22, 2010

Bagaimana Untuk Bermula..

Harga pasaran Public Gold mengikut pasaran harian emas di mana harga jualan mengikut harga pasaran antarabangsa untuk pembelian mahupun jualan.

Public Gold boleh dibeli dengan mudah oleh mana-mana individu tanpa had seperti yang dikehendaki termasuk untuk membeli, menjual atau menyimpan. Jongkong emas boleh dibeli 20 gram, 50 gram, 100 gram and 1 kilogram dan syiling emas boleh dibeli dengan 50 gram.

Harga berat emas Public Gold amat dikawal dan mempunyai standard yang tersendiri dan diperakui dalam memberi kemudahan untuk membeli atau menjual dengan rasa yakin.

Bilakah masa terbaik untuk membeli?

Inilah masa yang sesuai untuk melakukan pembelian dan jawapannya adalah
YA kerana pelaburan emas adalah untuk urusniaga jangka panjang. Ini lebih baik apabila memahami konsep sebenar Public Gold ketika melakukan urusniaga.

Anda boleh membeli emas Publid Gold di cawangan di seluruh negara dan untuk pertanyaan dan maklumat lanjut sila hubungi den di talian
emas 013-7785278 atau emailkan ke aireen_nurina@ymail.com.. den sedia membantu anda...

0 comments:

TO SAVE YOUR FAMILY, BUY GOLD..
TO HELP OUR NATION, KEEP GOLD..
TO FOLLOW YOUR RELIGION, USE GOLD..

Louis Ng..

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP